Translate

уторак, 15. април 2014.

13.04.14. Larina trka, Sumarice-Kraguujevac 2. mesto u zenskoj elitnoj kategoriji

U nedelju 13.04.2014 u Sumaricama-Kragujevac, odrzana je tradicionalna Larina trka , u znak secanja na nasu malu Laru, u organizaciji naseg kluba OK Jasenice. Duzina staze bila je 4,7 km, sa 100 m uspona, optimalna duzina kretanja iznosila je 6,2 km, vreme za koje sam istrcala je 44:50, zauzela sam 2. poziciju iza prvoplasirane Dragane Dokmanovic sa vremenom 37:50.
Lepa trka sa kojom sam zadovoljna, malo vece vreme zostatka za prvoplasiranom, jedna greska na samom kraju na predzadnjoj kontroli od 3 minuta, jer sam se isvise opustila  na kraju bez prevelike paznje usmerene na kartu, jer mi se teren ucinio isuvise lakim, takodje me je povukla guzva ljudi koji su sa svih strana trcali oko mene..
 Zadovoljna sam pre svega jer sam zadovoljila svoje neke ciljeve, a to je da uskladim trcanja sa svojom mogucnoscu i znanjem citanja karte, to znaci da nisam gresila, nisam imala potrebe da stajem da bih gledala kartu, nisam jurcala , pa se zatim trazila, niti pretrcavala kontrole, vec imala jedan ustaljeni ritam trcanja bez stajanja koji je pratio moje citanje terena . Uspela sam da svoje greske svedem na minimum, mozda sa malo vecim vremenom, ali ne umorena i ne preforsirana sam usla u cilj.
 Smatram da mi je ova trka donela dosta samopouzdanja za sledece trke, i dosta dobru logiku kojom sam odlucila da se vodim od sada, kako bih do svojih ciljeva dosla uzlaznom putanjom.

Нема коментара:

Постави коментар