Translate

среда, 2. април 2014.

Moj trenutni nacin i koncept TRENIRANJA i priprema

Moj trenutni koncept treninga sadrzi 4 * u nedelju dana treninge vezbe snage u teretani , i 3* nedeljno treninge trcanja , bez trka, vikendi su rezervisani za atletske i orijentiring trke, a ukoliko ih neke nedelje nemam u planu, taj vikend iskoristim za odmor.
Ponedeljak: 1. Trening Teretana, Vezbe snage gornjeg dela tela
                   2. Trening Deonice Stadion
Utorak:       1. Trening Teretana,Vezbe snage nogu
Sreda:         1. Trening Duzina, Najcesce bedem, a ukoliko za vikend imam trke onda trening od petka                                                         Brda, spojim sa treningom Duzine , i sprovodim ga na Jezeru
Cetvrtak:     1. Trening Teretana , Vezbe snage gornjeg dela tela
Petak:          1. Trening Teretana , Vezbe snage nogu
                   2. Treening Brdo, Jezero

Do skoro sam izbegavala Teretanu kao i svi trkaci , dok nisam shvatala pravi efekat , uz savete strucnih ljudi, koji utice na nase misice, i koliko ona ima bitan faktor u izgradnji osnove za razvijanje brzine i izdrzljivosti.
I jako sam zadovoljna poboljsanjem svoje misicne snage, jako lakse sada podnosim teze traninge, za koje bi mi pre bila potrebna duza priprema i podloga, takodje sam zadovoljna svojom telesnom masom, koju vise ne gubim naglo pri jakim treninzima, cak sta vise sam i nabacila 4 kg za mesec dana..
Trenutno pokusavam da razvijem svoju brzinu i preokupirana sam time zbog sprinteva koji mi prethode, kao i da savladam uspone i naviknem se da sam atletske staze predjem na sumske terene, jer sam svesna koliko me uspona ceka na Kopaoniku, pa zelim da ga nasmjano docekam. S' obzirom da se dvoumim da li cu trcati Beogradski polumaraton, ili Trke na Rajcu koje mi se boduju za WRE (svetsku rang listu) i PSK 4. kolo, trenutno sam u dilemi da li povecati duzine ili ostati na trenutnim..
 U detalje treninga necu ulaziti , to vam nedam da znate :)

Нема коментара:

Постави коментар