Translate

недеља, 1. јун 2014.

31.05.2014 Prvenstvo Beograda u planinskom trcanju, Kosmaj, 1. mesto

U subotu 31.05.14 na Kosmaju, nadmak Mladenovca, odrzana je planinska trka. Na ovoj trci sam ucestvovala prvi put prosle godine, i bila sam odusevljena trasom, atmosferom i organizacijom, pa sam se potrudila da je i ove godine ne propustim. Sem sto sam ove godine dosta fizicki spremnija, tako da stazu od 20 km, 640 m uspona, nisam ni osetila.. Staza je bila kvalitetne koncepcije, podloga se menjala od tucanika, preko sumskih puteva, blatnjavih stazica, i asfalta. Konfiguracija je isla od nizbrdica, uzbrdica, kretnja izohipsom. Predeli prirode su bili divni, vazduh cist, ma uzivancija :) Pre svega nisam zurila, uzivala sam u trci, i predelima koji su se nizali.. Cilj mi je bio da celu stazu istrcim bez stajanja, a brdo izvucem sto je moguce bolje.. Isla sam na 1:45 min , medjutim imala sam malih problema jer sam par dana pre toga razbila nokat na nozi, pa sam nizbrdice isla mnogo sporije nego sto je bilo logicno, jer me je nokat boleo kako sam se oslanjala na prednji deo stopala na nizbrdicama, pa je vreme malo vece 1:54:15 .. tempo trke je : 5,7 min po km.. Strategija mi je bila da ne dozvolim sebi da se umorim, sto je podrzumevalo da trcim tempom koji mi je dozvoljavao normalno disanje, bez prevelikog umora. Logicno je da sam zelela , mogla sam da smanjim vreme, i da idem na 1:45..Mozda bih na to isla da sam oko sebe imala nekoga , ali sam nazalost svih 20 km trcala sama u tisini, pa mi je atmosfeta dozvolila i da se opustim malo :) Psihicki sam imala dobru pripremu jer na ovako dugim stazama, ono sto je najbitnije je psiha a ne snaga , to sam potvrdila i prosle godine na ovoj trci. Bitna stvar je sto mi se tokom trke nisu javljali grcevi, niti su mi noge bile teske, a dan posle trke nikakvu teskocu u misicima ne osecam, sto mi je potvrdilo da sam uradila dobru primpremu i podlogu za treninge koji pocinju od 1. juna. Trenutna preokupacija su mi ispiti, a nakon toga Strumica open 26. juna, pa Kopaonik open 10. jula, izmedju ovih trka a zavisno od slobodnog vremena planiram da istrcim i zensku avanturisticku trku na Staroj planini.

Rezultati
:https://word.office.live.com/wv/WordView.aspx?FBsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2Ffile_preview.php%3Fid%3D532766976846678%26time%3D1401655232%26metadata&access_token=100006562386804%3AAVJm1rC2y6rc3XagB3bMJ_Stsotuqf6ehKDqBuO6QDacFg&title=REZULTATI+-+Otvoreno+prvenstvo+Beograda+u+planinskom+trcanju+31.+maj+2014..docx
 Fotografije:



Нема коментара:

Постави коментар