Translate

среда, 28. мај 2014.

11.05.2014 Prvenstvo Srbije u Sprintu, 2. mesto, Beograd

Na terenima oko Konbank Arene odrzana je prepodne kvalifikaciona trka, gde sam zauzela 1. mesto u mojoj grupi, a 2. mesto ukupno.. Bile smo podeljene u 2 grupe, od kojih je prvih sest islo u finale. Trku sam istrcala lagano, znala sam da nemam potrebe da brinem i da cu se sigurno naci u finalu. Dosta sam pustala korak napred lagano, i cuvala snagu za finale.. U finalu trka je bila vise nego zanimljiva, medjutim videla sam da od umora ne mogu da razvijem tempo kojim sam planirala da istrcim. Dosta sam vremena gubila na gluposti, ne sigurnost da li sse krecem pravim koridorom, plaasila sam se diskvalifikacije.. Na kraju sam zauzela 2. msto, 8 sekundi iza prvoplasirane , gde je trece plasirana zaostajala zamnom samo 15 sek. Da sam znala da ce sekunde odlucivati, sigurno se na mnogim kontrolama ne bih ponasala onako kako sam se ponasala na trci. No vidi se i u muskoj elitnoj kategoriji gde s isto sekunde odlucivale, koliko je trka bila zanimljiva. Moram da naglasim da ja nisam fizicki spremna onako kako zelim da budem, ali da mi ove dve trkee nisu pale nimalo tesko ni fizicki ni psihicki. Sa dosta samopouzdanja sam ih istrcala, a sa malo istrosene enrgije... Zadovoljna sam, ovo su samo pocetci mojih planova :)

Rezultati kvalifikcione trke:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=forums&srcid=MDk1NzIwNTg3OTkxNzgyOTU3MTgBMTE4OTMwNDYxMjIwMzE3ODMxNTQBVnNUQ1NGN2hyUlFKATQBAXYy

Rezultati finalne trke:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=forums&srcid=MDk1NzIwNTg3OTkxNzgyOTU3MTgBMTc4NjQwMDA2Njg1MTc1NTUwODEBaXRCUFpDZmlBWlVKATQBAXYy

Slike proglasenja:



Нема коментара:

Постави коментар