Translate

среда, 6. јун 2018.

Ultra trail Stara Planina - 24 km,1300m,3:50:14,13.place

Mozda bi pravi opis ove trke bio nemam reci, odnosno ne postaje reci koje bi uspele opisati lepotu Stare planine, organizaciju, atmosferu, raspolozenje takmicara, zajednicko druzenje, hrabrost tih divnih ljudi, trkacaa. Ova trka je dosla planirano, zelela sam da vidim zasto to Marko govori da je najveca trka u Skyrunning organizaciji do sada bas Stara Planina, sta to ima tamo, i ostavio me je bez reci, da da to je tesko, ali uspeo je. Cestitam njemu I njegovom timu na ovakvom uspehu I zelim im jos uspesnije I vece dogadjaje na kojima cemo uzivati. Trku sam planirala da idem sa drugaricom I to Po osecaju,bez planiranog vremena. Nakon samo par stotina metara od starta smo se odvojile, meni je prijalo da idem malo brze, noge su mi bile lagane I osecala sam se sveze. Ipak u svakom momentu sam htela da uzivam I da je dozivim bez jurcanja I umora. Tako da sam tempo uskladila sa uzivanjem I sve to upakovala u zadovoljavajuce pristojno zavrsno vreme, lepu ususkanu poziciju sa malim napretkom u svojoj kondiciji jasno vidljivim, nikakvim umorom prevelikim I povredama. Taman toliko da ne razocaram svoje drugare kojima sam obecala da necu da se vucem, I taman toliko da shvatim da mi jako malo treninga treba da se priblizim pobednicama, noo paa kada ja nemam vremena ni da spavam?? onda rekoh sebi moraces da ga nadjes ako planiras da se vratis, rascisti malo po glavi i sortiraj zelje. Svako ko je bio dugogodisnji takmicar zna koliko je tesko kada dodjes u situaciju da ne mozes da radis sta zelis i volis, i koliko je tesko ugasiti u sebi tu prokletu zelju za takmicenjem, pomeranjem svojih granica, i onda se predah i rekoh navike ce izgleda pobediti.. 24 km su mnogo brzo prosli , poceh da se kajem sto nema josss I sto nisam krenula na 57km. No eto bice bice :)) Dan odmora posle trke odradjujem trening bez ikakvih teskoba, I rekoh toliko ljudi mi govori ne na Rtanj, bice vrucina, ja mislim ok taman cu pocrneti van solarijuma, nemoj precka se planina, ok taman da treniram psihu, nemojjj mnogo uspona teskooo , ma ok ako nije tesko I Ne umirem gore nece biti ni zanimljivo.. Uostalom zar ovi moji drugari ne znaju da je sve sto mi se kaze uvek uradim naopako :)))) I tako next race 06.07.2018 Rtanj Sky race 27 km, 2300 uspona ! Nakon I pre toga ukoliko nastupi dogovor sa nacionalnim timom eto mene na Orijentiring trkama koje ce se posmatrati kao selektivne u borbi za mesto u nacionalnom timu. Ukoliko sve legne kako treba I postignemo dogovor, izborim svoje mesto, i oni me ispostuju u odnosu na prethodnog selektora, necu kriti ni biti skromna zelim zlato na prvenstvu Jugoistocne Evrope, jos to je ostalo u seniorskoj kategoriji kao kruna orijentiring karijere, I za Sloveniju cu krenuti samo sa tim ciljem.

Нема коментара:

Постави коментар