Translate

среда, 4. април 2018.

31. Mart - Goc Sky race - Epska trka - 30 km, 2200 m uspona

Prva trka posle duge pauze, i prvo odusevljenje je pravi opis. 2018. Godinu I nastavak sportskog takmicenja nisam mogla da zapocnem na pozitivniji nacin, na lepsoj planini I u drazem drustvu, svi ti dragi ljudi koje sam jedva cekala da vidim su mi pozajmili malo pozitivne energije. I svi ti dragi novi ljudi koje mi je bilo cast upoznati. Pravi drugari  :) Pozelela sam da bas ovom trkom testiram svoje trenutno stanje, i jako sam odusevljena sto sam idalje ostala strvina kako me zovu moji prijatelji :) Potrebno mi je jos jako malo iskustva na drugim distancama, kako bih presla na jos duze staze, smatram da cu sledece godine biti spremna za nove izazove i pobedjivanje sebe na duzim distancama za koje mi se javlja zelja. Ono sto se nikada nije promenilo  pa ni posle pauze jeste taj takmicarski duh, ali radim na tome da ga okrenem na takmicenje sa svojom dostignucima juce I jacim sutra. Takodje I da naucim vise da uzivam u prirodi I trenutcima na stazi, udisajuci vazduh punim plucima bez zurbe.  Ovo je bila trka koja sigurno nikoga ne bi ostavila bez niza pozitivnih utisaka. Uspon do stolova, izuzetan izazov, divlji konji na Stolovima najdivniji prizor I lek za dusu, vetar koji nosi sve lose iz vas, I podseca vas da ste zivi. Pejzazi koji vas podsecaju u koliko lepoj zemlji zivimo. A onda prelepe sumske staze sa mirisom borova u poslednjim kilometrima kada se volja I snaga bore sa umorom. Puno smeha I pozitivne energije na kontrolnim punktovima, uz jako bogatu okrepu. Organizacija za primer, samo im se moze pozavideti na timskom radu :) Spremam se za novu dozu pozitivne injekcije, nove kilometreeee, mnogo novih kilometara, novu planinu koja ce me docekati rasirenih ruku, nove vrhove, I nova druzenja sa starim prijateljima.. Stazu od 30 km, 2200 m uspona, 1500 m spusta, pretrcala sam za 5 sati i 42 minuta i zauzela 15. Poziciju. Cestitam Skyrunning-u Srbije na ovako divnoj organizaciji, konjicima na Stolovima na divnom gostoprimstvu, svim takmicarima na hrabrosti, borbenosti i uspesima. Do novog izazova svima zelim lak korak :) Moji planovi su Homoljski maraton od 35 km I 1800 m uspona, nakon toga Sprint Larina trka - Smederevska Palanka, I jos uvek znak pitanja Beogradski maraton jer ne volim trke po gradovima, svu tu urbanost I zagusljivost I izbegavam ih.

Нема коментара:

Постави коментар