Translate

субота, 18. новембар 2017.

Pojasnjenje kakvu falinku sam imala pa nisam valjala za reprezentaciju. Spisak predstojecih trka u novom sportu, novoj disciplini I novom pocetku :)

Zelela bih da se zahvalim svima kojima sam ove godine bila trn u oku, koji su me posle 14. godina trceci za reprezentaciju Orijentiringa iz iste eliminisali iz neosnovanih razloga, bez ikakvog testiranja pre Seeoc-a, za koji sam se spremala od 16. Januara 2017 godine nakon izlaska iz bolnice, do 22. Avgusta uzalud. Uostalom dala bih objasnjenje zasto se ja ili ti neko ko je i usled godisnjih zdravstvenih problema borio do poslednjeg daha na nacionalnim trkama, i osvajac medalje na proslogodisnjem sampionatu jugoistocne Evrope nisam nasla na dogadjaju za koji sam tipovala na zlato kako bih time zavrsila trkacku karijeru i posvetila se drugim stvarima, PA iz prostog razloga jer me ne vole i ne cene svi, i nisam im prijatelj zbog kojih su morali da naprave mesta. Da nije bilo vas tako niskih koji ne kostate dve pare, vrv mi se ne bi otvorili novi vidici i zelje da sport dozivim na lepsi i pravedniji nacin, te ne posustanem vec promenim disciplinu. Ostavljam vas iza sebe, nebitne.
Sledecu sezonu 2018 trcacu samo na Skyrunning trkama kao prioritetu, I polumaratonima kao pripremama. Bilo je logicno da jedan orijentirac predje na skyrunning, s obzirom da suma I divljina nikada iz mene izaci nece. A isto tako mozete ocekivati I povratak mene u orijentiringu iskljucivo promenom nadleznih na svakoj funkciji, uz novcanu nadoknadu koju ste nabili po dzepovima, I svim ispunjenim uslovima priprema I kampova, ili ti vrv nikada.
Moj plan predstojecih prioritetnih trka :
Duzina svih trka krecace se u opsegu od 20-50 km.
31. Mart- Goc Sky race
1. Jun - Ultra trail Stara Planini
Jul- Rtanj Sky race
Avgust- Sar Planina  Sky race
Septembar- Prokletije Sky Master
-Tri planinske trke : Kosmaj, Avala, Tara
-5-7 Polumaratona

Нема коментара:

Постави коментар