Translate

уторак, 30. септембар 2014.

27.09.14 Rajac - 1. mesto

U subotu 27.09.2014 u organizaciji PD Pobeda, odrzana je trka a Rajcu, koja se bodovala za PSK, i to je ujedno i moj jedini razlog odlaska na nju. Pre svega se ne osecam fizicki spremna, dosta sam ovaj mesec pauzirala zbog povrede, tako da sam razmisljala i da li otici na nju. Tempo trke je bio dosta spor, pre svega jer je teren bio strm, klizav, blatnjav i nije mi dozvoljavao da se opustam, i jer sam uvidela da mi je forma dosta pala, sto je i normalno nakon pauza, planiram je krajem oktobra oboriti, kako bih pocela sa zimskim pripremama malo ranije, a ne kao za ovu sezonu u februaru, sto se nije dobro pokazalo. Utisci o terenu su da je ovo jedan od lepsih terena, raznolik, saren, sa raznim prelascima, i treba ga iskoristiti u odredjenom godisnjem dobu, pre svega jer su livade neprohodne, noge su mi unistene. Sto se tice tacnosti karte, logicno je da reambulacija i provera terena prilikom markacije nije izvrsena kako treba, jarak izmedju 5. i 6. kontrole je totalno raskrcen i posecena suma, znaci nije belo, vec otvoren teren, takodje je trebalo biti israfirano jer zamalo glavu ne polomi po tom drvecu oborenom. Takodje jos jedan problem mestani su ogradjivali svoje posede, i njive, te zice, ili nazovi ograde nisu ucrtane, idem i odjednom me preseca preko stomak zica, onda stanem i proveravam sebe da li se nalazim na mestu gde mislim da sam, dok ne ukapiram u konsultaciji zajedno sa Belcem da ograde nisu ni ucrtane. Koncepcijom staza nisam zadovoljna, jer su postavljaci trebalo da razmisljaju da li ce se takmicar osecati bezbedno prilikom trcanja tim mogucim varijantama koje su nagadjali, deo izmedju 10. i 11. kontrole. I kao slag na tortu , nema 10. kontrole, nema stuba ni stanice, vec jedna prizma koja lezi na kamenu, dajte ljudi pa i na trening kampu se ozbiljnije pristupa organizaciji, razmisljam neko im je ukrao nema veze odoh dalje, i ono sto me je razljutilo kada im to saopstavam to n cilju, oni mi odgovaraju kao da je to nesto normalno sto se desilo, niti izvinjenje takmicarima, niti osecaj krivice za ne odradjen posao kako treba. I ponovo ono sto nam u Srbiji nedostaje je da ljudi kvalitetno odrade posao koga se uhvate, ja cu im prva izraziti zahvalnost. Cudom nema zalbi, ili su se ljudi navikli na propuste, pa se oni zbog toga i ponavljaju, ili prihvatamo situaciju koju ni zalbama ne mozemo promeniti. Licno sam prilikom organizacije Kopaonika ove godine, sa svojim timom, uzivala u svom poslu, jer da ga ne volim ne bih ga ni prihvatila, i maximalno se trudila da od mene niko ne dozivi ni jedan propust, volela bih kada bi svi tako razmisljali. No, vracam se na trku kojom ja licno nisam zadovoljna jer fizicki nisam nastupila kako bi trebalo, tehnicki je bilo solidno, sem 3. kontrole pored koje sam prosla i nisam je videla, greska od oko 2 min, jedina dobra stvar je da sam ove godine tehnicke greske minimizirala, i dosta radila na karti. Ono sto me ceka je Deliblatska pescara , zadnje kolo naravno opet zbog bodova koji su ovom prilikom potrebni klub, i nadam se da cemo zadrzati 2. plasman, a nedelju dana nakon toga Avanturisticka trka na Gazivodama, onako za moju dusu :)

Rezultati:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=forums&srcid=MDk1NzIwNTg3OTkxNzgyOTU3MTgBMTc1OTY4NzcwMTA4MjE1MTk1ODMBYVhYd01ZdGlfX3NKATAuMQEBdjI

Fotografije:




Нема коментара:

Постави коментар