Translate

среда, 28. мај 2014.

04.05.2014 Prvenstvo Srbije na srednjoj distanci 4. mesto, Samanjac

Posto sam vece pre trke odlucila da cu ici, to govori dovoljno o tome koliko nisam bila spremna, mada bolje i da nisam odlucila. Nisam imala strah od terena, i svoje sposobnosti citanja karte, jer sam odmah sebi razjasnila da cu trku ici precizno u milimetar, i da ukoliko budem imala bilo kakve nedoumice prilikom pracenja karte, stajem, da ne bih srljala dalju u gresku.. Do 4. kontrole sam isla precizno, sa dosta dobrom brzinom kretanja s obzirom na kamenit teren, od 4. ka 5. kontroli je pocela jaca kisa, samim tim i magla, svesna sam bila da sam se okliznula, znam i tacno gde, pala, srela Milorada Stanojkovica iz Jasenice, i krenula sa njim dalje . Medjutim sam osetila vrtoglavicu, mucninu, i izgubila ga iz vida zbog magle, sela sam, pomislila sam da mi je problem sa secerom, nastavila sam vuceci se jos 3 kontrole, po mojoj proceni mislila sam da se ne krecem toliko sporo, medjutim po splitovima sam se i iznenadila koliko sam vremena ja hodala, pokusavajuci da krenem dalje normalno.. STigla me je grupica konkurencije, njih 4 ili 5, ne znam ni sama, odmah sam videla da je Sladjana Jovanovic na celu, a ostalo vozic, sto me je jako iznerviralo.. Cula sam jednu od devojaka kako govori drzite ih, hoce da se odvoje. Nikome e nisam pozalila da mi je lose, jer pre svega ni sama nisam znala sta mi se desava. Posla sam sa Sladjom jakim tempom, sa ciljem da rasturim vozic,, mozda iz tog besa, dolazi i ta moja snaga. Pri ulasku u finish, cim sam stala vise nisam videl nista, zadnje sto saam videla je krv po casama dok sam uzimala vodu, znaci totalni mrak pred mojim ocima a dalje. Nisam osecala hladnocu ali sam strasno drhtala, ne znam ni sama zasto. Ruku sam povredila, jos na mestu gde sam pala, ali krv tokom trke nism videla, jer je na mestu ubodne rane mogla samo da tece ka dole.. I to se cudo zavrsilo, ja sam vec 4. dan posle povrede sa previjenom i fiksiranom rukom pocela da treniram. Trenutno imam povremene bolove u tetivi pri nekom radu.. Poenta ove price je da sam ja zauzela 4. mesto, sto mi se nimalo nije svidelo.. Ali moja trapavost je izdominirala na ovoj trci.. Ne mogu da kazem da sam lako podnela ni ovaj poraz, ni to sto sam naucila da pisem levom rukom, ali sam i te kako bila spremna da ga demantujem na Prvenstvu Srbije u Sprintu

Нема коментара:

Постави коментар