Translate

понедељак, 24. март 2014.

22.03.2014 Univerzitetsko prvenstvo Beograda Orienteering trka 1. mesto .. 23.03.2014 Spring Rolls Atletska kros trka 3. mesto



Sto se tice Univerzitetskog prvenstva, duzina trke je bila 2,3 km, optimalna duzina oko 3000 m, moje vreme na trci je 14:07, drugoplasirana iza mene ostvarila je rezultat 15:47 .Otisla sam odmorna, trka je bila tehnicki laka, fizicki sam istrcala tempom kao da trcim trku na 5000 m.. Nisam dala svoj maximum, jer nisam drzala kartu u ruci od jula 2013 god, pa sam usla u trku malo rezervisana, svesna da me i najsitija greska moze mnogo kostati, sa slabijim tempom trcanja. Takodje je bilo mnogo ljudi i dece na stazama, koje mi je ogranicavalo kretanje, i odvlacilo paznju. Bez gresaka, bez nekog velikog umora, bez ake konkurencije koja bi mi zadavala tremu, dosla sam do 1. mesta..
Sto se tice Spring rollsa, 8000 m / 40:31, 250 takmicara, guzva, sparno vreme, imala sam srecu sto sam zauzela mesto u prvom redu starta, ustedela na vremenu, i izbegla laktanje. Trka je krenula brzo 4: 30 min/km, moja prva 2 km su bila brza od mog planiranog vremena po km, znala sam da sam umorna, i da mi je to 6. dan fizicke aktivnosti bez pauze, kao i da cu imati problema sa grcevima tokom trke. Smanjila sam brzinu na 5 min/km, sto mi je prijalo. Jedna devojka me je zaobisla na samom startu i trcala jaci tempo, dok me je druga prestigla kada sam usporila na 3 km. Nisam se obazirala na plasman, vec na gomilu muskaraca oko mene koji su sujetno pokusavali da me zaobidju :)  posto nijedne devojke vise nije bilo u blizini, znala sam da imam dobru poziciju.. Kao sto rekoh imala sam grceve, stajala sam cetiri puta tokom trke kako bi se istezala, zbog toga je vreme po mojoj proceni malo vece od mog planiranog. Takodje je podloga bila nasuta tucanikom, u konbinaciji sa sumskim izoranim putem, sto nije dozvoljavalo opustanje da ne bi doslo do povrede. Tako ja dodjoh do 3. mesta










Нема коментара:

Постави коментар